Logo firmy to jeden z najważniejszych elementów jej identyfikacji wizualnej. Jest kluczowe, aby było przejrzyste i łatwe do rozszyfrowania, ale przy tym unikalne, aby jednoznacznie kojarzyło się z daną marką. W wielu biurach i siedzibach firm można zobaczyć logo na ścianach, czy to na wejściu, czy w gabinecie prezesa lub dyrektora. Popularne jest zawieszanie logo na ścianie w formie obrazu lub samego kształtu wyprodukowanego z tworzywa.
Są jednak jeszcze inne opcje, które mogą być równie atrakcyjne wizualnie (lub nawet bardziej), a przy tym odróżnić firmę od konkurencji. Mowa tutaj o logo firmy wykonanym z mchu. Jak to dokładnie działa (i wygląda)? Dlaczego warto w coś takiego zainwestować? Wszystkiego dowiecie się w dalszej części tego artykułu. Zapraszamy!
Logo firmowe z mchu – jak to działa?
Cały proces jest tak naprawdę bardzo prosty. Składasz zamówienie i wysyłasz logo do firmy, która zajmie się wykonaniem go z mchu, a następnie otrzymujesz rezultat pocztą. Nie musisz się obawiać o to, że logo szybko straci na atrakcyjności i będzie wymagało uwagi. Tego typu dzieła są wykonywane ze specjalnego typu mchu (dokładniej mówiąc, jest to chrobotek reniferowy), który nie dość, że nie wymaga podlewania, to jeszcze cały czas zachowuje swój piękny, intensywnie zielony kolor.
Wszystko to oznacza, że można swobodnie powiesić takie logo na ścianie w biurze i nie trzeba marnować czasu i energii na jego konserwację. Wystarczy tylko zadbać o to, aby znajdowało się ono w relatywnie zacienionym miejscu, a także o to, aby wilgotność w pomieszczeniu była odpowiednia (wilgotność na poziomie 40-60%, a więc taka, jakiej wymaga chrobotek, jest standardem w większości budynków, więc nie powinno to stanowić jakiegokolwiek problemu).
Dlaczego warto zainwestować w logo firmowe wykonane z mchu?
Logo firmowe z mchu to ciekawy, nietypowy pomysł, który z pewnością zaciekawi klientów odwiedzających biuro lub siedzibę firmy. To atrakcyjne wizualnie, oryginalne rozwiązanie, które dodaje pomieszczeniu świeżości. Chociaż coraz więcej osób decyduje się na zakup żywych obrazów i dekoracji z mchu, wciąż nie jest to bardzo często spotykane, więc możemy liczyć, że pozytywnie zaskoczymy niejedną osobę.
Co więcej, chrobotek reniferowy jest hipoalergiczny, więc nie musimy się martwić, że ktoś źle na niego zareaguje. Nie jest także podatny na pleśń czy grzyby, więc nie ma powodu do obaw o to, że przydarzy się w tym zakresie jakaś przykra niespodzianka. Krótko mówiąc, ma same zalety, a praktycznie zero wad. Warto więc rozważyć takie logo z mchu, zwłaszcza, jeśli dbamy o to, aby firma była postrzegana jako firma ekologiczna.