Marketing internetowy ma współcześnie wiele znaczeń. Dlatego właścicielom firm coraz trudniej jest zorientować się w narzędziach, których potrzebują najbardziej. Konkurencja korzysta z projektowania graficznego stron, SEO i sztucznej inteligencji, a ty nie wiesz, od czego zacząć? Skorzystaj z porady eksperta!
Mateusz Lomber — specjalista ds. marketingu internetowego, który zna się na rzeczy
Usługi w zakresie reklamowania biznesu online i wsparcia przedsiębiorców oferuje coraz większa liczba agencji i freelancerów. Jednym z nich jest Mateusz Lomber — specjalista ds. marketingu internetowego. Oto kilka powodów, dla których warto podjąć z nim współpracę:
- kilkanaście lat doświadczenia w świecie technologii cyfrowych,
- obsługa programów takich jak WordPress i Adobe Photoshop,
- znajomość narzędzi AI,
- projektowanie grafik na social media,
- szczegółowe strategie i raporty przedstawiane klientom,
- przejrzyste warunki współpracy i szybki kontakt online,
- indywidualne podejście do każdego zlecenia.
Wbrew pozorom, nie każdy marketingowiec przedstawi ci taką ofertę i możliwości. Dla niektórych wciąż liczy się ilość, a nie jakość. To duży błąd, ponieważ w dzisiejszych czasach z marketingu internetowego korzysta niemal każda firma. Kluczem do sukcesu są odpowiednie i oryginalne działania, dostosowane do twoich potrzeb. Właśnie to może zapewnić ci Mateusz Lomber.
Dlaczego potrzebujesz marketingu internetowego?
Jak wiadomo, reklama jest dźwignią handlu. Współcześnie pełni ona jednak o wiele ważniejszą rolę, niż kiedyś. Sam fakt posiadania materiałów promocyjnych już nie wystarcza. Należy opracować solidną strategię, aby twoje komunikaty trafiały do wybranych grup docelowych i skupiły się na potrzebach i przyzwyczajeniach klientów. Dzięki temu zyskasz:
- wzrost konkurencyjności na rynku,
- nowoczesny wizerunek firmy,
- oryginalne projekty graficzne,
- zwiększenie poziomu sprzedaży produktów i usług,
- znajomość nowoczesnych technik i narzędzi,
- atrakcyjne profile marki w Internecie, w tym w mediach społecznościowych,
- uznanie i przywiązanie klientów do marki,
- rozpoznawalny branding i wiele więcej!
Specjalista ds. marketingu internetowego nauczy cię, jak korzystać z dostępnych narzędzi
Wiele kwestii najlepiej omówić ze specjalistą. Jednak po wdrożeniu odpowiedniej strategii może się okazać, że sporą część działań jesteś w stanie wykonywać w przyszłości samodzielnie. Mateusz Lomber — specjalista ds. marketingu internetowego — nauczy cię, jak wykorzystywać dostępne, często darmowe, narzędzia sztucznej inteligencji, takie jak ChatGPT i MidJourney. Na jego stronie internetowej znajdziesz również inne polecenia, gotowe prompty i portfolio. Zapoznaj się z nim już dziś i zainwestuj w rozwój swojej firmy!