Zareklamuj firmę na YouTube

Zareklamuj firmę na YouTube

Skuteczna reklama

Jeśli jesteś właścicielem firmy, to doskonale wiesz jak bardzo istotna jest dobra reklama. Pomaga ona w zdobyciu klientów i zwiększeniu zasięgu twojego biznesu.

Najlepszymi reklamami są te, w których potencjalny klient może zobaczyć, co konkretnie oferujesz. Np. w przypadku branży fotograficznej/filmowej klient zwróci większą uwagę na usługę, jeżeli zobaczy na własne oczy zdjęcia czy filmy przez ciebie wykonane, aniżeli sam opis oferowanych usług. Oglądając efekt twojej pracy potencjalni klienci mają możliwość wyobrazić sobie, jak będzie wyglądało ich zlecenie – po prostu wiedzą, czego mogą się spodziewać. Dzięki temu budujesz zaufanie i sprawiasz, że chętnie skorzystają z twoich uslug. Warto zatem zainwestować w reklamę w formie video, np. na YouTube.

Dlaczego YouTube?

Ponieważ jest to platforma skoncentrowana właśnie na filmach. Dzięki temu masz pewność, że użytkownicy naprawdę obejrzą Twoją reklamę wideo. Ponadto możesz samodzielnie wybrać odbiorców, co dodatkowo zwiększy szansę na powodzenie kampanii, ponieważ możesz pominąć te grupy osób, do których twoje usługi nie są kierowane i zamiast nich skupić się na właściwej grupie docelowej.

Ważne jest, w jakim momencie umieszczona jest reklama. Docieraj do użytkowników, gdy przeglądają stronę główną YouTube lub szukają konkretnych tematów. Możesz też wyświetlać reklamę wideo przed filmem, który oglądają Twoi klienci. Działa to na podobnej zasadzie, jak wyświetlanie reklam w TV tuż przed filmem lub serialem – najprawdopodobniej użytkownik ją obejrzy, ponieważ i tak oczekuje już na właściwy film. Reklama może być również wyświetlana jako “przerywnik” w trakcie trwania filmu. Taka forma również ma duże szanse na to, że użytkownik ją obejrzy i być może będzie chciał dowiedzieć się więcej o twoich produktach czy usługach.

Zareklamuj firmę na YouTube

Warto wspomnieć o tym, że reklamy na YouTube mogą być oglądane nie tylko przez użytkowników przy komputerach, ale również tych korzystających ze smartfona. Dzięki temu informacje jakie przekazujesz w reklamie video mają szansę dotrzeć do każdego i w każdym miejscu – bez ograniczeń. To na pewno pozytywnie wpływa na sam fakt promowania firmy na YouTube.

Pamiętaj, że reklamy na YouTube mogą być udostępnianie przez użytkowników na ich stronach www lub w social mediach. Jeśli odbiorca uzna, że film reklamujący twoja firmę jest interesujący albo zabawny, może się nim podzielić z innymi osobami i dzięki temu zwiększyć jego zasięg oraz jednocześnie twoje szanse na znalezienie większej liczby klientów!

Dodaj komentarz