Do czego służy Jira Service Management?

Do czego służy Jira Service Management?

Jira Service Management to rozwiązanie, na które właściciele firm mogą natrafić, szukając czegoś, co wspomoże digitalizację w firmie i pozwoli usprawnić jej działanie. Warto dowiedzieć się więcej na ten temat, aby zdecydować, czy jest to coś, co sprawdzi się w danym przedsiębiorstwie, czy też jednak mimo wszystko nie. W takim razie, do czego konkretnie dłuży Jira Service Management?

Co umożliwia Jira Service Management?

Żeby odpowiedzieć na pytanie, co to jest Jira Service Management, trzeba cofnąć się do poprzedniego oprogramowania twórców JSM. Rzeczone poprzednie oprogramowanie, Jira Service Desk, przede wszystkim umożliwiało wygodną i szybką komunikację między zespołami programistów, a także sprawne procesowanie wniosków dotyczących pomocy technicznej. Kolejny program, omawiany w tym artykule, a więc Jira Service Management, znacznie rozszerzył swoje możliwości w odpowiedzi na potrzeby klientów.

JSM stworzono nie tylko z myślą o programistach, ale też innych działach w firmie, w których przydatna może być optymalizacja procesów i ułatwienie komunikacji. Mowa tu na przykład o dziale HR, ale też dziale prawnym. Co konkretnie umożliwia im ten program?

Przede wszystkim sprawną obsługę zapytań użytkowników, dzięki intuicyjnemu panelowi obsługi klienta i kolejkowaniu otrzymywanych wniosków. To jednak nie wszystko. Jira Service Management pozwala także stworzyć bazę FAQ, aby klienci mogli znaleźć część rozwiązań swoich problemów bez kontaktu z pracownikiem firmy.

Czy warto używać Jira Service Management?

Jira Service Management sprawdzi się zwłaszcza w dużych firmach, do których napływa wiele zapytań od klientów, a także, w których pracuje wiele różnych zespołów, które muszą się niekiedy ze sobą komunikować. Sprawny przepływ danych w dużej firmie nie jest łatwy do osiągnięcia bez zewnętrznych narzędzi, takich jak właśnie Jira Service Management.

Dużą zaletą tego oprogramowania jest fakt, że łączy ono w sobie wiele zastosowań. Nie tylko jest dobrym rozwiązaniem dla działu IT, ale także, jak już wspomniano, sprawdzi się także w innych działach firmy. Dzięki temu nie trzeba używać wielu różnych programów, które nie zawsze będą ze sobą kompatybilne, a zamiast tego można wykorzystać tylko jeden.

Dzięki temu nie będzie problemu z koniecznością wyszkolenia pracowników w obsłudze dwóch lub więcej różnych programów, nie trzeba będzie też wykupywać wielu licencji. Nie będzie również problemu z wdrożeniem wielu różnych programów do swoich działań. Wszystkie działy będą pracować w jednym ekosystemie.

1 Comment

  1. Interesuja Cie metodyki Scrum, Kanban i mieszane? Mamy to czego potrzebujesz. Zaawansowane funkcje planowania dostepne w narzedziu Jira Software pozwalaja zespolowi na elastyczne planowanie i sa dostosowane do jego potrzeb.

Dodaj komentarz